Artikeln publicerades 27 maj 2026
Stormfällda träd röjs på kommunala gator
Det blåste kraftigt igår, och flera träd har fallit över kommunens gator. Vaxholms stads entreprenör arbetar nu med att röja bort nedfallna träd från kommunala gator, inklusive gång- och cykelbanor samt parkeringsplatser.
Ser du ett träd som fallit över en gata eller en gångväg?
Vänligen gör en felanmälan till tekniska avdelningen Länk till annan webbplats. så att vi snabbt kan åtgärda problemet.
Kontaktinformation
För ytterligare information hänvisar vi till stadsbyggnadsförvaltningens tekniska avdelning.
E-post: tekniska@vaxholm.se